FAQ

Hier kan u de antwoorden op de meest gestelde vragen vinden!

Nee leveringsbonnen zijn geen geldige aankoopbewijzen. Enkel facturen zullen aanvaard worden.
Voor vragen of opmerkingen over de status van de AEG ComfortLift2017 actie, kunt u een mail versturen naar AEG-ComfortLift2017@address-system.be
Vraag aan familie of vrienden/kennissen om de aanvraag online voor u te doen via hun e-mail adres. Zorg er voor dat bij de aanvraag uw persoonlijke gegevens worden ingevuld, zodat we het geschenk naar de juiste persoon kunnen sturen.
Indien u geen e-mail ontving in uw mailbox is de registratie niet succesvol verlopen. Gelieve een mail te sturen naar: AEG-ComfortLift2017@address-system.be inclusief volgende gegevens: • Voornaam • Achternaam • Straatnaam • Postcode • Woonplaats + land • Telefoonnummer • E-mailadres • Modelnummer. Als alle informatie compleet en tijdig is aangeleverd, wordt uw aanvraag alsnog in behandeling genomen.
Gelieve een volledige factuur (de 4 hoeken van de originele factuur moeten duidelijk zichtbaar zijn) up te loaden.
Let er op dat het bestand niet te groot is (max. 8MB). De toegelaten bestandstypes zijn: .JPG, .JPEG, .jpg, .jpeg, .PNG, .png Volg anders de instructies zoals uitgelegd bij ‘Is de registratie succesvol verlopen?’.